Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019: Long Shot Langgar Production

Long Shot

Long Shot merupakan satu cara teknik pengambilan gambar dengan area frame yang lebar dari sudut yang jauh.

Manusia





Sahabat yang baik adalah sahabat yang datang apabila susah dan senang walaupun mempunyai pilihan jalan yang berbeza.



Menghilangkan diri buat sementata waktu untuk menikmati keindahan dan suasana yang aman agar diri ini tidak berasa kosong kerana Maha Pencipta selalu dekat dengan hambaNya.



Hidup ini penuh dengan misteri yang belum pernah kita alami kerana kita jangka benda ini yang terjadi tetapi benda lain yang terjadi. Tengok sahaja jalan yang lurus tetapi belum tentu boleh berjalan begitu mudah tanpa ada halangan untuk sampai ke penghujungnya.
Pemandangan



Hidup ini mempunyai banyak cabang untuk menjadi pilihan masing-masing tidak ada paksaan untuk memilih jalan yang mana tetapi harus ingat hidup bukan hanya di dunia tetapi akhirat juga ada menanti.

Walaupun jalan itu sunyi tanpa ada orang lain menggunakannya tetapi kita harus berjaga-jaga supaya tidak terlalai dengan kelakuan yang kita buat.


Dunia semakin canggih dengan teknologi yang terkini tetapi manusia lupa akan kesan pada suatu hari nanti. Bangunan tinggi menjadi kebanggaan seluruh rakyat dalam negara itu.


Langgar Production

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Kalendar Adobe Photoshop

Pada minggu akhir-akhir pada sem ini, kami semua diajar oleh En. Akmal dalam kelas amali multimedia untuk menghasilkan satu kalendar kami s...